Внутрішні правила проживання в готелі Villa San Marino

Шановний гість! Ласкаво просимо до готельно-ресторанного комплексу Villa San Marino!
Ми докладемо всіх необхідних зусиль, щоб відпочинок був для Вас комфортним і незабутнім.
Будь ласка, ознайомтесь з нашими внутрішніми правилами проживання в готельно-ресторанному комплексі Villa San Marino!
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Готель призначений для тимчасового проживання громадян.
1.2. Режим роботи готелю - цілодобовий.
1.3. Дані правила встановлюють для гостей готелю внутрішній розпорядок проживання в готелі, правила користування майном готелю, обсяг послуг, що надаються, відповідальність сторін.
1.4. У своїй діяльності готель керується Законом України “Про туризм", “Правилами користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг", затвердженими наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004р. No19, цими Правилами, а також іншим чинним законодавством України.
2. ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ МАЙНОМ ГОТЕЛЮ
2.1. Готель надає постояльцям для проживання мебльовані номери, оснащені побутовою технікою (телевізор, холодильник, кондиціонер та ін.), сантехнікою та іншим обладнанням. Номери готелю і приміщення загального користування утеплені, мають сучасне оздоблення, інженерні мережі, обладнання, комплектацію, які відповідають усім вимогам на момент введення в експлуатацію. У холі готелю розташовані стійка адміністратора, гардероб, обладнаний санвузол.
2.2. Гості готелю повинні дбайливо поводитися з майном готелю, використовувати обладнання за призначенням, дотримуватись вимог пожежної безпеки, правила користування електроприладами, правила користування послугами оздоровчого центру та дитячим майданчиком, ігровою кімнатою. У разі виявлення пошкодження майна, технічних несправностей, надзвичайних подій (потоп, загоряння, розбиті стекла і т.п.) необхідно негайно повідомити про це адміністратора.
3. ВНУТРІШНІЙ РОЗПОРЯДОК ПРОЖИВАННЯ В ГОТЕЛІ
3.1. За дотриманням внутрішнього розпорядку в готелі стежить готельний адміністратор. Він дає відвідувачам роз'яснення щодо правил проживання, приймає скарги від них на дії персоналу і інших відвідувачів, що порушують встановлений порядок роботи готелю.
3.2. Відвідувачі після укладення договору на проживання з готелем отримують у адміністратора ключ-карту від номера, наданого для проживання. Забороняється передавати іншим особам ключ-карту від номера, карту гостя.
3.3. Картка гостя є пропуском на територію готелю. Черговий охоронець або адміністратор має право вимагати її пред'явлення.
3.4. У всіх приміщеннях готелю і кафе, в тому числі на балконах, на території готелю (окрім спеціально відведеного місця) забороняється курити. За куріння в заборонених місцях накладається штраф відповідно до законодавства України. При повторному випадку паління в зазначених вище місцях адміністрація готелю має право виселити гостя.
3.5. З 22:00 вечора до 7:00 години ранку усередині будівлі і на території необхідно зберігати тишу. У номерах в цей час забороняється включати на велику гучність аудіосистеми і телевізори.
3.6. Якщо гість бажає, щоб його не турбували, він може повісити на ручці дверей зовні табличку з написом «Не турбувати!», яка входить в оснащення номера. Так само є табличка з написом «Прошу прибрати!». Таку табличку гість може повісити, якщо номер необхідно прибрати. 3.7. Знаходження будь-яких тварин в готелі забороняється.
4. ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ
4.1.У номерах забороняється використовувати трійники і подовжувачі, потужні електроприлади (обігрівач та ін.), крім випадків, коли ці прилади видані для користування персоналом готелю.
4.2. У разі необхідності прасування одягу слід звернутися до адміністратора, який надасть обладнане для прасування, пояснить правила користування.
4.3. Неприпустимо залишати без необхідності відкритими крани холодної і гарячої води.
4.4. При працюючому кондиціонері, вікна та зовнішні вхідні двері повинні бути закриті.
4.5. Для дзвінків по телефону усередині готелю гості готелю можуть користуватися внутрішніми номерами з 3-х цифр (телефонний довідник є в кожному номері).
5. ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ І БЕЗПЕКА
5.1. Територія готелю, всі входи в неї контролюються відеокамерами. Вся інформація реєструється, записується на цифрові носії і зберігається. Відеоспостереження здійснюється з метою безпеки гостей, їхнього майна, майна готелю.
5.2. Для забезпечення безпеки проживаючих в готелі вхід здійснюється по карті гостя.
5.3. Під час відсутності гостя в номері і в нічний час, гостю рекомендується закривати балконні двері. Цінні речі зберігати в індивідуальних сейфах. 5.4. В кожному номері є індивідуальний сейф. Користування сейфом безкоштовне. У разі втрати особистого коду, зверніться до адміністратора  готелю.
6. ЗАЇЗД І ПАРКОВКА АВТОТРАНСПОРТУ
6.1. Готель надає без охорони, паркувальне місце при попередньому бронюванні.
6.2. Заїзд автомобілів можливий з двох сторін: до центрального входу і на задній двір.
6.3. Паркування машин на території готелю без дозволу адміністрації заборонено. При наявності такого дозволу проводиться паркування на зазначеному місці.
6.4. Готель за збереження транспортного засобу відповідальності не несе.
6.5. Категорично забороняється залишати транспортні засоби на заїздах і виїздах, внутрішніх проїздах.
7. ПОСЛУГИ, ЩО НАДАЮТЬСЯ ГОТЕЛЕМ
7.1. Готель надає основні послуги, які входять в вартість проживання, і додаткові, які надаються за окрему плату згідно діючих прейскурантів. Інформація про додаткові послуги і діючих цінах знаходиться на рецепції, у номері гостя або на місці надання послуги.
7.2. До основних послуг відноситься:
  • надання номера для проживання
  • прибирання номерів
  • доставка в номер кореспонденції
  • побудка в певний час
  • виклик таксі
  • виклик швидкої допомоги
  • надання першої медичної допомоги
  • праска з дошкою для прасування,
  • не під охороною автопарковка,
  • бронювання номерів,
  • використання Інтернет Wi-Fi,
  • кабельне телебачення,
  • користування дитячою кімнатою, відповідно до правил відвідування (п. 12 цих правил),
  • ігровий майданчик відповідно до правил користування, відповідно до правил відвідування (п. 13 цих правил),
  • шезлонги біля бассейну
7.3. До додаткових послуг відносяться: -послуги пральні та інше.
7.4. За всі додаткові послуги встановлена оплата за прейскурантом.
7.5. Готель приймає гостей для проживання цілодобово. У користування надається номер на певну кількість місць. Якщо необхідно поселити в номер додаткову кількість людей і номер обладнаний для їх розміщення, то такі гості приймаються за окрему плату. Але в кількості не більше кількості додаткових спальних місць.
7.6. Діти до 16 років можуть бути поселені в готелі тільки разом з дорослими (батьки або родичі).
7.7. Поточне прибирання (прибирання пилу, винос сміття, миття склянок і чашок, прибирання санвузлів, прибирання ліжок) та поповнення туалетного приладдя проводиться щодня.
7.8. Зміна постільної білизни проводиться один раз в три дні, рушників щодня за запитом гостя. Білі рушники, що знаходиться у Вашому номері, призначені для особистої гігієни і не рекомендується виносити з номера. Рушник синього кольору — для відвідування басейну.
8. БРОНЮВАННЯ ТА РЕЗЕРВУВАННЯ НОМЕРІВ
8.1. Адміністрація Готелю має право укладати договори про надання готельних послуг.
8.2. При наявності вільних місць адміністрація Готелю приймає заявки на бронювання від юридичних та фізичних осіб у вигляді e-mail чи за телефоном, а також через Інтернет.
8.3. Бронювання номерів — попереднє замовлення, виконане до початку доби запланованого заїзду. Послуга бронювання надається безкоштовно.
8.4.При бронюванні, розміщенні або при вільному поселенні гість вибирає категорію номера, а право вибору конкретного номера, що належить даної категорії, з урахуванням можливостей готелю, залишається за Готелем. 8.5. В готелі бронювання номера можливо гарантоване і негарантоване.
8.6. Гарантована бронь проводиться за попереднім запитом гостя і внесення ним 100% передоплати за першу добу проживання в готелі з подальшою оплатою неоплаченого терміну проживання при заїзді. Внесення передоплати в розмірі 100% вартості першої доби проживання, при гарантованому бронюванні, гарантує гостю наявність номера з 14:00 до 12:00 години наступної доби при будь-якому часу заїзду. У разі, якщо гість при гарантованому бронюванні не скористався послугою проживання в готелі в зазначений день заїзду, і не анулював письмово бронювання (не пізніше, ніж за добу), з нього стягується плата за фактичний простій номера за добу.
8.7. Анулювання бронювання або зміна його повинні бути виконані в строк не менш ніж за 24 години для індивідуальної заявки і в термін не менше 72 годин для групової заявки (більше 8 чоловік) до передбачуваної дати заїзду. У разі надходження відмови пізніше встановленого терміну або неприбуття гостей стягується плата за фактичний простий в розмірі 100% вартості замовлених номерів за одну добу.
8.8. У разі запізнення гостя, який не попередив готель про запізнення в поточну добу заїзду, з нього стягується плата за фактичний простій номера, але не більше ніж за добу. При запізненні більш ніж на добу бронь анулюється.
8.9. Негарантоване бронювання - проводиться по попередньому запиту гостя без попередньої оплати за проживання. При цьому Готель має право відмінити таке бронювання та попередити Гостя у випадку наявності гарантованого бронювання та наповненості Готелю.
9. ПОРЯДОК ПОСЕЛЕННЯ В ГОТЕЛЬ
9.1. Номер в Готелі надається Гостям при наявності паспорту або іншого документу з фотокарткою, який його заміняє (посвідчення водія, військовий квиток), та заповненої анкети встановленої форми.
9.2. Заселення іноземних громадян виконується на загальних підставах при пред'явленні національних та / або закордонних паспортів, які підтверджують їх особистість, а також за необхідності в'їзної візи для іноземних громадян, отримання якої Готель не забезпечує.
9.3. Гість, підписуючи договір на надання готельних послуг, дає згоду з діючими правилами готелю.
9.4. Заселення в готель проводиться з 14:00 поточної доби за місцевим часом. Надання номера раніше 14:00 здійснюється тільки при наявності в готелі вільних номерів, готових до заселення.
9.5. Гарантоване заселення до 12:00 поточної доби проводиться за попереднім бронюванням. Заїзд до 12:00 є додатковою оплачуваною послугою та надається залежно від наявності вільного номерного фонду.
9.6. Можливість виїзду після 12:00 (розрахункової години) надається за умови наявності вільних номерів і по тарифам Готелю.
9.7. При розміщенні дітей віком до 5 років із батьками в одному номері без надання додаткового ліжко-місця, плата за проживання дітей не стягується. При розміщені дітей віком до 2 років безкоштовно надається дитяче ліжечко. За розміщення дітей старше 5 років і дорослих на додатковому
i місці в номері стягується плата згідно з прейскурантом Готелю.
9.8. При проживанні у Готелі менше доби, оплата береться за повну добу незалежно від розрахункового часу.
9.9. При наявності вільних місць та за бажанням Гостя йому може надаватися номер на два або більше місць з повною оплатою вартості номера.
9.10. Після оформлення документів на проживання у Готелі Гостеві видається документ про оплату номера.
9.11. Забороняється вилучення паспортів під заставу у Гостей, які поселяються у Готелі.
9.12. За весь період проживання в Готелі споживач оплачує туристичний збір згідно законодавства України.
10. ПОРЯДОК ОПЛАТИ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ
10.1. Плата за проживання в готелі стягується відповідно до єдиної розрахункової години — з 12 годин поточної доби за місцевим часом, положеннями цих Внутрішніх правил проживання в готелі та чинного в готелі прейскуранта. Розміщення в готелі проводиться при внесенні передоплати за проживання.
10.2. Гість зобов'язаний оплатити надану готелем в повному обсязі послугу після прийняття її гостем.
10.3. Інформація про діючі ціни на номери в готелі публікується на сайті готелю, розміщується на рецепції та місцях надання послуги.
10.4. Оплата за проживання та додаткові послуги готелю приймається в готівковій та безготівковій формі. До оплати приймаються кредитні карти.
10.5. При оплаті за готівковий розрахунок на рецепції фізичній особі видається касовий чек і рахунок (на вимогу гостя) встановленого зразка. Для отримання рахунку-фактури гостю, як представнику юридичної особи, необхідно заздалегідь, до моменту оплати послуг готівкою, попередити адміністратора. Рахунок-фактура оформляється на підставі наданих реквізитів організації, посвідчення про відрядження або довіреності.
10.6. За загальним правилом дія договору на надання готельних послуг починається о 14:00 дня заїзду і закінчується о 12:00 годині останнього дня перебування. У разі заїзду раніше встановленої години та / або затримки виїзду гостя (при наявності вільних номерів в готелі) плата за проживання стягується в наступному порядку:
  • при заселенні з 24:00 до 6:00 дня заїзду доплата складає у розмірі 100% вартості доби проживання обраної категорії;
  • при заселенні з 6:00 до 12:00 дня заїзду доплата складає у розмірі 50% вартості доби проживання обраної категорії номеру;
  • при виселенні з 12:00 до 18:00 цього ж дня доплата складає у розмірі 50% вартості доби проживання обраної категорії номеру.
  • при виселенні після з 18:00 до 00:00 доплата складає у розмірі 100% вартості доби проживання обраної категорії.
При розміщенні менше ніж на добу стягується плата за добу незалежно від розрахункової години
10.7. У разі від'їзду гостя раніше заявленого терміну, не з вини готелю, в тому числі п. 14.3. справжніх правил, стягується сума (штраф) в розмірі оплати за одну добу проживання в готелі.
10.8. Оплата проживання, додаткових послуг проводиться на рецепції. Оплата харчування проводиться в кафе.
10.9. Оплата вартості міні-бару оплачується Споживачем під час виїзду за тарифами готелю.
11. ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ
11.1. На території Готелю є два басейни: дорослий та дитячий.
11.2. Адміністрація не несе відповідальності за життя і здоров'я гостей в разі порушення нижче викладених правил:
  • Не рекомендовано вносити на територію басейну їжу та напої, придбані за межами Готелю.
  • Відвідувачі повинні дотримуватись і підтримувати громадський порядок та загальноприйняті норми поведінки.
  • Поводити себе шанобливо по відношенню до інших відвідувачів басейну, обслуговуючого персоналу, осіб, які відповідальні за дотримання порядку, не допускати дій, що створюють небезпеку для оточуючих.
  • Басейни працюють: з 8-00 до 20-00.
  • Готель може припинити роботу басейну під час проведення санітарних днів та за технічних умов, про що адміністрація повідомляє заздалегідь.
  • Відвідування чаші басейну можливе лише у спеціалізованому одязі для басейнів (плавки, купальні костюми).
11.3. На території чаші басейну категорично заборонено:
  • Бігати по бортику басейну та стрибати з бортика у воду.
  • Плавати в одязі, який не призначений для перебування у басейні.
  • Забруднювати воду в чаші басейну, будь-яким способом.
  • Залишати дітей без нагляду батьків.
  • Справляння природних потреб у чашу басейну та у душі.
12. ВІДВІДУВАННЯ ДИТЯЧОЇ КІМНАТИ
12.1. Дитячою ігровою кімнатою можуть користуватися діти від 3-х до 12-ти років. Діти до 3-х років можуть перебувати в дитячій ігровій кімнаті тільки в супроводі батьків або іншого дорослого члена сім'ї.
12.2. У дитячій ігровій кімнаті надаються послуги з організації дозвілля дітей на час відсутності батьків (або інших відповідальних осіб). У дитячій ігровій кімнаті використовується дитяче ігрове обладнання, настільні, розвиваючі ігри та іграшки, приладдя для прикладної творчості,
малювання.
12.3. Небажано відвідування дитячої ігрової кімнати дітьми при їх поганому самопочутті.
12.4. Забороняється перебувати в дитячій ігровій кімнаті у верхньому одязі і вуличному взутті.
12.5. Згідно санітарно-гігієнічним нормам в дитячій ігровій кімнаті забороняється годувати дітей або залишати їм продукти харчування.
12.6. У разі порушення правил відвідування дитячої кімнати, або загальноприйнятих правил поведінки (прояв агресії щодо інших відвідувачів або працівника дитячої кімнати, що має намір псування майна) працівник дитячої кімнати має право вимагати від батьків забрати дитину.
13. ВІДВІДУВАННЯ ІГРОВОГО МАЙДАНЧИКА
13.1. Встановлене ігрове обладнання на дитячому майданчику призначений для дітей у віці від 3-х до 12-ти років.
13.2. Використовувати ігрове обладнання не за призначенням забороняється.
13.3. Перебування дітей на майданчику можливо тільки в супроводі і під наглядом батьків або дорослого члена сім'ї.
13.4. З метою безпеки поясніть дітям і проконтролюйте наступне:
  • не можна перебувати поблизу, позаду або між рухомими і хитними предметами ігрового майданчика;
  • не можна розгортати порожні гойдалки;
  • качатися на гойдалках дозволяється тільки в положенні сидячи, при гойдання не можна стояти на повний зріст або на колінах;
  • необхідно використовувати будь-яку частину ігрового комплексу тільки відповідно до її призначення;
  • не можна злазити з будь-якого пристрою, коли воно знаходиться в русі, до повного його зупинки;
  • не можна грати на мокрому обладнанні;
  • необхідно спускатися з гірки в положенні сидячи, ногами вперед.
13.5. Під час гри не допускайте, щоб діти штовхалися, стрибали з ігрового устаткування.
13.6. Категорично заборонено залишати дітей без нагляду на ігровому майданчику.
13.7. При несправності ігрового обладнання негайно повідомляйте черговому адміністратору Готелю.
13.8. Користуватися несправним ігровим обладнанням категорично заборонено.
13.9. У разі порушення цих правил, адміністрація Готелю відповідальність за життя і здоров'я дітей не несе.
14. ПРИПИНЕННЯ ПРОЖИВАННЯ ГОСТЕЙ В ГОТЕЛІ. ВІДМОВА В ПОСЕЛЕННІ.
14.1. Гості припиняють проживання в готелі з закінченням договору між гостем і готелем про надання готельних послуг.
Терміни дії вказуються у договорі. При продовження термінів перебування в готелі за бажанням гостя, оформляється додаткова угода.
14.2. Гість має право розірвати договір про надання готельних послуг в будь-який час за умови оплати фактично наданих послуг.
14.3. Якщо гість неодноразово порушує внутрішні правила проживання в готелі, що призводить до матеріальних збитків або створює незручності для проживання інших гостей, готель має право відмовити в поселенні або розірвати договір (здійснити виселення). У цьому випадку після відрахування суми, що покриває нанесені гостем матеріальні збитки і (або) штрафи, передбачені цими правилами, гостю повертається залишок внесеної раніше оплати.
14.4. Адміністратор має право відмовити в поселенні у випадках:
  • у гостя відсутні документи, або вони недійсні;
  • гість знаходиться в нетверезому стані, неадекватно, агресивно поводиться; - гість відмовляється дотримуватися внутрішні правила проживання в готелі (режим паління, паркування і т.д.);
  • в інших випадках, передбачених законодавством України.
У спірних випадках питання вирішує директор.
15. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ГОТЕЛЮ І СПОЖИВАЧІВ
15.1. Гості готелю зобов'язані:
  • дотримуватися встановлених в готелі діючих внутрішніх правил проживання;
  • не турбувати інших проживаючих в готелі, дотримуватися тиші і громадського порядку в номері і готелі;
  • дотримуватися чистоту в номері і готелі;
  • строго дотримуватися правил пожежної безпеки, не допускаючи виникнення пожежі;
  • у разі загоряння в номері негайно повідомити про це будь-якого співробітника готелю;
  • своєчасно і в повному обсязі сплачувати надані готелем послуги;
  • виходячи з номера закривати водорозбірні крани, вимикати світло, телевізор;
  • у разі втрати або пошкодження майна відшкодувати вартість нанесеного готелю шкоди згідно з прейскурантом.
15.2. Гостям готелю забороняється:
  • тримати в номері тварин (птахів, рептилій);
  • зберігати в номері громіздкі речі, легкозаймисті матеріали, зброю, хімічні і радіоактивні речовини, ртуть;
  • використовувати в номері електронагрівальні прилади, самовільно підключати телефонні пристрої, факси та інші засоби зв'язку.
15.3. При виявленні гостем недоліків наданої послуги, готель несе відповідальність згідно законодавства України.
15.4. Отель не несе відповідальності за недоліки в наданих послугах, якщо ВОНИ ВИНИКЛИ З вини самого гостя або в результаті дії непереборної сили.
15.5. Адміністрація готелю залишає за собою право відвідування номера без узгодження з гостем в разі задимлення, пожежі, затоплення, а також в разі порушення гостем справжнього порядку проживання, громадського порядку, порядку користування побутовими приладами.
15.6. При відсутності гостя за місцем проживання більше доби (або після закінчення 6 годин з моменту настання його розрахункової години), адміністрація готелю має право створити комісію і зробити опис майна, що знаходиться в номері. Матеріальні цінності у вигляді грошових коштів, дорогоцінних металів, цінних документів та інше майно адміністрація бере під свою відповідальність.
15.7. У разі втрати або пошкодження речі гість повинен негайно повідомити про це готель. Якщо до закінчення строку проживання гість не пред'явив свої вимоги до готелю, вважається, що його речі не були втрачені чи пошкоджені.
15.8. У разі виявлення забутих речей готель зобов'язаний негайно повідомити про це власника речей. Якщо особа, яка має право вимагати забуту річ, або місце його перебування невідомі, готель зобов'язаний заявити про знахідку в поліцію або орган місцевого самоврядування.
15.9. При заподіянні готелю матеріального збитку з вини чи недбалості гостей, складаються документи відповідно законодавства України і Гість зобов'язаний відшкодувати всі витрати.
16. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ І ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
16.1. До персональних даних, збір і обробку яких здійснює готель, відносяться:
  • анкетні дані (прізвище, ім'я, по-батькові, число, місяць, рік народження та ін.);
  • паспортні дані;
  • адреса місця проживання;
16.2. Всі персональні дані співробітники готелю отримують безпосередньо від суб'єкта персональних даних - гостя.
16.3. Використання і передача персональних даних гостя:
16.4. Використання персональних даних гостей здійснюється готелем виключно для надання послуг з проживання або тимчасового розміщення, а також додаткових послуг.
16.5. Готель має право надавати або передавати персональні дані гостей третім особам тільки у випадках зазначених у законодавстві України.
16.6. Готель зобов'язаний:
  • Здійснювати обробку персональних даних гостей виключно з метою надання законних послуг гостям згідно законодавства України.
  • Отримувати персональні дані гостя безпосередньо у нього самого.
  • Надавати доступ до своїх персональних даних гостю або його законному представнику при зверненні.
  • Забезпечити збереження та захист персональних даних гостя від неправомірного їх використання або втрати.
16.7. Гість має право на:
  • доступ до інформації про самого себе, в тому числі містить інформацію підтвердження факту обробки персональних даних, а також мета такої обробки; способи обробки персональних даних, що застосовуються готелем; відомості про осіб, які мають доступ до персональних даних або яким може бути надано такий доступ; перелік оброблюваних персональних даних і джерело їх отримання, терміни обробки персональних даних, в тому числі терміни їх зберігання; відомості про те, які юридичні наслідки для гостя може спричинити за собою обробка його персональних даних;
  • визначення форм і способів обробки його персональних даних;
  • обмеження способів і форм обробки персональних даних;
  • заборона на поширення персональних даних без його згоди;
  • зміна, уточнення, знищення інформації про самого себе.
16.8. Відомості про персональні дані гостей, є конфіденційними.
16.9. Готель забезпечує конфіденційність персональних даних і зобов'язаний не допускати їх поширення третім особам без згоди гостя або наявності іншого законного підстави.
16.10. Всі заходи конфіденційності при зборі, обробці та зберіганні персональних даних гостей поширюються на всі носії інформації як на паперові, так і на автоматизовані.
16.11. Режим конфіденційності персональних даних знімається у випадках знеособлення або включення їх в загальнодоступні джерела персональних даних, якщо інше не визначено законом.
З повагою адміністрація готелю Villa San Marino!
This site was made on Tilda — a website builder that helps to create a website without any code
Create a website